ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ
Що таке LearningApps.org?
LearningApps.org є сервісом Web 2.0 для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати у будь-якому доречному методичному сценарії.Залежність розміщення графіка квадратичної функції від дискримінанта
http://LearningApps.org/1212507
------------------------------------------------------------
Цікаві завдання!!!
На розв’язання кожного завдання учитель відводить не більше однієї хвилини.
1. Як зробити з двох сірників десять, не ламаючи їх?
Відповідь: Скласти з них римське число Х.
2. Чи можна з трьох сірників зробити шість, не ламаючи їх?
Відповідь: Так, необхідно з них скласти римське число VІ.
3. У даній неправильній рівності необхідно перекласти один сірник, щоб рівність стала правильною: VІ + ІV = ХІІ.
Відповідь: VІІ + V = ХІІ.
4. Чи можна з чотирьох сірників зробити сім, не ламаючи їх?
Відповідь: Так, необхідно з них скласти римське число VІІ.
5. Як з 8 сірників зробити три?
Відповідь: Скласти з них слово «три».
6. Візьміть 12 сірників і викладіть з них таку «рівність»: VІ – ІV = ІХ. Рівність, як бачимо, неправильна, бо 6 - 4 не дорівнює 9. Перекладіть один сірник так, щоб утворилась правильна рівність.
Відповідь: Можливі два варіанти: V + ІV = ІХ або VІ + ІV = Х.
7. Як з 13 цілих сірників, кожний з яких має довжину 5 см, покладених один біля одного, скласти метр?
Відповідь: Скласти слово «метр».
8. У даній неправильній рівності необхідно перекласти один сірник, щоб рівність стала правильною: Х - ІХ = VІ.
Відповідь: ХІ – ІХ = ІІ.
9. Додати до чотирьох сірників п’ять так, щоб утворилося сто. Спробуйте знайти два розв’язки.
Відповідь: Скласти із сірників слово «сто», а також можна скласти число 100.
10. У даній неправильній рівності необхідно перекласти один сірник, щоб рівність стала правильною: VІІІ + ІV = ХVІІ.
Відповідь: VІІІ + ІХ = ХVІІ.
Основна мета ресурсу:
- Дати можливість легко створювати онлайн тести, використовуючи сучасні технології.
- Тестувати учнів / студентів в режимі онлайн.
- Створювати тренувальні тести, які можна проходити без підключення до мережі інтернет.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Тести он-лайни
- Демонстраційний тест з математики
- Тренувальний тест з математики
- Портал тестування
- Яндекс-сервіс для школярів Україн
- Нестандартний урок з математики в 5 класі. Урок - зустріч з прислів`ям на тему: "Ділення натуральних чисел"
Навчальний фільм з геометрії
В цьому фільмі, ви, шановні учні, колеги, зможете знайти відповідь як швидко, нестандартним методом розвязати завдання на ЗНО чи ДПА з математики. Приємного перегляду!
https://www.youtube.com/watch?v=EAzKoGPjsJs
---------------------------------------------------------------------------------------------- Урок математики в 5 класі на тему: "Розвязування вправ на всі дії з натуральними числами" Конспект уроку
--------------------------------------------------------------------------------------------
Красота математики - Пи
https://www.youtube.com/watch?v=7QfoM8Y256w
---------------------------------------------------------------------------------
- Урок геометрії в 7 класі на тему: " Найпростіші геометричні фігури та їх властивості." Конспект уроку
----------------------------------------------------------------------------------
- Презентація з теми: "Найпростіші геометрічні фігури та їх властивості"
https://docs.google.com/presentation/d/1JBOOulmy4Vcw5e8vXJiOx0Jwok06iwKlUJF7bYbrM44/pub?start=true&loop=false&delayms=3000
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок алгебри в 8 класі.Презентація з теми: "Розв`язування вправ на властивості степеня з цілим показником"